forum2

Celem „Forum Wymiany Myśli" jest zapewnienie możliwości komunikacji między Rodzicami, jak również między chętnymi członkami Grona Pedagogicznego dla wymiany poglądów, komentarzy i opinii na tematy związane z funkcjonowaniem Zespołu Szkół w Starym Brusie.

Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Szanujmy się wzajemnie i nawet w trudnych sprawach miejmy w perspektywie cel nadrzędny - dobro Dzieci, a napewno forum to przyniesie wiele korzystnych zmian.

Zapraszamy do udziału :)

REGULAMIN FORUM

1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki korzystania z forum dyskusyjnego udostępnianego na stronie Zespołu Szkół w Starym Brusie - szkolawbrusie.pl (zwanym dalej: Forum).
2. Forum ma charakter zamknięty, dostępne jest dla rodziców dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół, tylko po akceptacji przez administratora.
3. Do rejestracji niezbędne jest wypełnienie poniższego formularza.
4. Każdy Użytkownik podaje w procesie rejestracji prawdziwe dane. Użytkownicy Forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail), mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.
5. Rejestracja następuje po weryfikacji danych zawartych w formularzu rejestracyjnym w momencie przesłania Użytkownikowi na podany adres e-mail loginu i hasła umożliwiających zalogowanie się.
6. Nazwa Użytkownika jest tożsama z imieniem i nazwiskiem i stanowi jego identyfikator (login), który wraz z hasłem umożliwiają Użytkownikowi pierwsze zalogowanie się. Użytkownik może edytować swój profil zmieniając nazwę i hasło.
7. Każdy Użytkownik zamieszcza na Forum swoje opinie, poglądy i komentarze wyłącznie na swoją odpowiedzialność, nie wolno publikować postów naruszających polskie lub międzynarodowe prawo.
8. Użytkownicy Forum zobowiązani są do postępowania zgodnie z prawem, zasadami współżycia społecznego oraz zasadami dobrego wychowania i netykiety. Można oceniać wypowiedź, ale nie wypowiadającego ją.
9. Na Forum zabrania się publikowania treści prowokacyjnych, obraźliwych, erotycznych, rasistowskich, faszystowskich, nawołujących do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej lub treści propagujących przemoc oraz totalitarny ustrój państwa.
10. Pisanie postów obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, napastliwych i zawierających groźby, ośmieszających czy poniżających innych Użytkowników tego Forum, nie będzie tu tolerowane. Złamanie tego punktu może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia konta z listy użytkowników.
11. Niedopuszczalne jest publikowanie na Forum treści naruszających dobra osobiste (renomę) innych osób (firm).
12. Zawartość każdego postu na tym Forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów czy moderatorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.
13. Zespół Szkół nie może ponosić i nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na Forum.

14. Użytkownik korzystający z Forum jest zobowiązany do:
• tworzenia wątków w poprawnych kategoriach tematycznych
• nie dopisywania się do wątków wyraźnie łamiących zasady opisywane w tym regulaminie;
• formułowania tytułów wątków w taki sposób, aby były zrozumiałe dla ogółu czytelników Forum, a tytuł powinien odpowiadać zamierzonej treści wątku;
15. Zanim rozpoczniesz nowy temat, przeszukaj wcześniejsze wątki na Forum. Może istnieje już taki temat i oszczędzisz czas innych użytkowników. Tematy powtarzające się będą usuwane.
16. Odpowiedzi nie na temat lub też zmierzające tylko i wyłącznie w kierunku spamu i nic niewnoszącej dyskusji lub kłótni będą niezwłocznie usuwane. Zabrania się pisania zbędnych postów niewnoszących nic do tematu wypowiedzi.
17. Sprowadzanie dyskusji do niepotrzebnej kłótni oraz wszelkie prowokacje i zaczepki mogą doprowadzić do zablokowania konta danego użytkownika.
18. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów chyba, że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane.
19. Zamieszczane treści dotyczą tylko i wyłącznie spraw związanych z funkcjonowaniem Zespołu Szkół.
20. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
21. Administrator forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet, jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie. Administrator zastrzega sobie prawo usuwania tematów i postów niezgodnych z regulaminem forum bez wyjaśniania przyczyn.
22. Adres IP, z którego został wysłany każdy wpis jest notowany w celu kontrolowania przestrzegania zasad zawartych w niniejszym regulaminie i netykiecie.
23. Zespół Szkół zastrzega sobie prawo do wyłączenia stron Forum bez podawania przyczyn takiego działania.
24. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na tej stronie.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie Zespołu Szkół.
Rejestrując się na tym forum dyskusyjnym oświadczasz, że masz świadomość, iż NIE WOLNO Ci pisać postów łamiących te zasady.

Jeśli złamiesz któreś z tych postanowień, narazisz się na możliwość usunięcia konta lub zbanowania używanego przez Ciebie adresu IP.

Żadne z Twoich danych podanych podczas rejestracji na forum nie będą wykorzystywane w celach niezwiązanych z działalnością forum ani przekazywane osobom trzecim.

Kontynuując rejestrację oświadczasz, że zgadzasz się ze wszystkimi wymienionymi powyżej postanowieniami i zobowiązujesz się do ich przestrzegania.


FORMULARZ REJESTRACYJNY Pola oznaczone * wymagane są obowiązkowo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wpisz kod ochronny:
...

 

Dodatkowe informacje